Kaj lahko naredi Virant?

Virant je v težavah, in jaz z njim, ker sem se identificiral kot njegov pristaš. Če se bo dolgo mudil v novi koaliciji lahko samo »crkne«, če jo bo pa prehitro »izdal«, bo veljal za nekredibilnega. Pa še Janša se mu utegne vrniti na sceno. Zdi se, da nima dobrega izhoda. Res me zelo zanima, kako se bo izmazal. Jasno, poti nazaj ni, sedaj ko je šel že tako daleč, mora iti do konca in pomagati zrušiti Janšo (in Jankovića). Toda brez vstopa v levo koalicijo, kajti za DL in za Slovenijo so rešitev samo nove volitve in nič drugega. Ali pa kvečjemu strogo projektno vlado s točno določenim rokom trajanja. Na kar pa SD in PS + strici iz ozadja ne bodo pristali. DL se je promovirala kot liberalna stranka, takšno tudi podpiram, kar pa je očitno nesprejemljivo vsaj za Lukšiča, verjetno pa tudi za PS + strici. Kaj lahko tu skombinira Bratovškova, je veliko vprašanje. Sama sicer deluje racionalno, toda brez »norih« Vebra in Lukšiča, ne mor nič. Po mojem mnenju je v načelu šla politika Janševe vlade v pravo smer, treba se je spraviti v realne okvire porabe in čim prej omogočiti razvoj v EU konkurenčnega gospodarstva. Česar pa novi oblastniki nimajo v prvem planu. Pravzaprav sploh ne vem, kaj imajo v načrtu. Dvig DDV in nove zadolžitev, ki se nakazujejo, niso najbolj obetavne sistemske rešitve. Živi bili, pa videli.

Nad Virantom in DL še ne mislim obupati, končno ta hip ni nikogar drugega, ki bi bolje ustrezal mojim pogledom, sem pa rahlo zmeden. Nič več ne vem in dejansko samo nemočno čakam. Kar mi niti pod razno ne ustreza.
Kaj pa vstajniki? Zdi se, da so ti še predaleč, da bi lahko resneje računali na njih. Ker je kar 80% državljanom nezadovoljnih z vsem okrog sebe, ne dvomim, da bi lahko ta hip, ali tudi čez eno leto, dobili na volitvah dobili veliko glasov, resno pa dvomim, da bodo v stanju vzpostaviti novo družbeno in ekonomsko paradigmo. Globalizacija je dejstvo in liberalizma vključno s parlamentarno demokracijo še dolgo ne bo mogoče zamenjati z nekakšno varianto utopičnega socializma. Razen, če zapustimo EU in se poskušamo iti Kubo ali Severno Korejo. Kar pa spet ni resna opcija.

Komentiraj